2017. február 28., kedd

Fitbit Blaze Classic L okosóra - Jelenlegi ára: 40 000 Ft

Eladó a képeken látható Fitbit Blaze L-es méretű aktívitásmérő okosóra.  
Az órát 2016. október 29-én vásároltam. Teljesen jó állapotú, csak azért szeretnék megvállni tőle, mert nem teljesen kompatibilis a telefonommal (Huawei P8 Lite). Sajnos a vásárlás után tudtam meg, hogy kompatibilitási probémák vannak, ami azt jelentette, hogy az értesítéseket nem szinkronizálta a telefonommal. Az összes többi funkciója működik.  
A következő linken lehet megtekinteni, hogy melyik telefonokkal kompatibilis:  https: //www. fitbit. com/eu/devices
1 év gyártói garanciával rendelkezik, ill. a számomra küldött számláját is küldöm.
A youtube. com-on rengeteg videó van. Ami a lényeg, minimális angol nyelvtudás szükséges. Android, és Windows 10 PC operációs rendszerrel is használtam a megfelelő Fitbit alkalmazás letöltésével.
A szíj mérete:  170- 206 mm
Segítség a jó méret választásához: https: //www. fitbit. com/content/assets/sizing-guides/blaze_sizing_guide. pdf
További információ:
Ö sszekapcsolható mobiltelefonnal (Android 4. 3-tól, iOS 7-től, Windows Phone 8. 1-től)
LCD képernyő
Érintőkijelző
Pulzusmérő
Gyorsulás- és magasságmérő
Lépésszámláló
Kalóriaszámláló
Ébresztőóra
Bejövő hívás és SMS értesítés
Cseppálló
Zenevezérlés
Ö sszefoglalót készít
Töltés nélkül akár 5 teljes napon át működőképes
Figyeli az alvásminőséget
Videó az óráról:  https: //www. youtube. com/watch? v=3k3DNT54NkA
Szívesen segítek az új gazdájának, bár én is netről tudtam beállítani.

Jelenlegi ára: 40 000 Ft
Az aukció vége: 2017-03-21 21:35 .