2019. november 25., hétfő

Syma X8H Drón, magasságtartó - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Eladó egy Syma magasságtartó drón. Állapota a képeken (új).
A drón épített, nem a gagyi lábakat szereltem fel rá  és nem a gagyi akkumulátort adom hozzá.
A drónnal egyszer 5 percet repültem, hibátlanul működik.
Jár hozzá egy FPV kamera, melynek a valós képét telefonra lehet küldeni, továbbá minden más alkatrésze (töltő, ütközőkeretek, akksi stb).
Termék helye: Kőbánya alsó
Kérdésekre szívesen válaszolok!
Amennyiben tőlem vásárolsz:
- Magánszemélyként nem vállalok garanciát, szavatosságot, jótállást.
- Nem cserélem semmire a hirdetett terméket, eladni szeretném
- A jelzett átadási módoktól nem szeretek eltérni, ha licitálás után kezded el kitalálni, hogy neked mégsem jó, hogy el kell jönnöd, vagy nem jár feléd a posta arról én nem tehetek!
- Ha a szállítás során a termék sérül, az nem az én hibám.
- Ha licitáltál, akkor az azt jelenti, hogy vállaltad azt a kötelességet, hogy kifizeted nekem a vételárat


Jelenlegi ára: 30 000 Ft
Az aukció vége: 2019-12-15 17:41 .