2020. január 28., kedd

shrek álarc maszk új - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

ami a képen. a vaterán fix áron is
fix áron is megéri
még nem tudom az életem hogy alakul.... aki fix áron leüti és át tudja venni az jan. 20-n még budapesten 23. ker- i cimen átveheti. utána a pest nem biztos. csak postázni tudom. vagy veszprém megye... de lehet hogy budapest. még én sem tudom ... ha fontos a pesti személyes átvétel a vásárlás licitálás előtt kérdezz és várd is meg a válaszom. köszönöm. természetesen személyes átvételnél nem kell postai dijat fizetni. de még nem merem átirni a hirdetést, mert mire lejár nem tudom hol lakom... a biztos a postázás.
vásárlás után -mivel sok 1 ft-os terméket fogok inditani- az én jelentkezésemet jelenti az automatikus vásárlási értesitőm. ezen felül a vatera is küld értesitést. Miután nálam licitáltál, ugy gondolom, az én eladói feltételeim elfogadtad. Tehát olyan kifogás , hogy én nem jelentkeztem, azt nem fogadom el. és más egyebet sem , amit ott leirtam.
Postázás heti 2-3-szor, változóan. Azonnal nem tudok ugrani
Posta: mpl automata 2 kg-ig, azon felül futárral küldöm az aktuális dijszabás szerint csomagként. kizárólag előre utalás után.  
lehet még postán maradó ajánlott vagy csomag is. az aktuális dijszabásuk szerint.
gls futár az aktuális dijai szerint. Minden postai dij tájékoztato jellegű, állandóan változik. képtelenség átirogatni. viszont gyűjtögetett csomag 2 kg- felett csak gls-el küldöm.  
foxpost csak akkor , ha pesten maradok.. ez bizonytalan egy ideig. és csak 2 kg-ig- inkább kérdezzetek. köszi.
gyűjtögetni két hétig lehet, akkor kérem a termékek addigi árának utalását 


Jelenlegi ára: 1 000 Ft
Az aukció vége: 2020-02-17 15:07 .