2016. március 31., csütörtök

Minnie felsők&egeres ruci&nacik,3-6 hó,18 db - Jelenlegi ára: 4 350 Ft


Licit tárgya:
18 db-os ruci csomag
 Mérete:
3-6 hó, 62-68 cm
- 11 db hosszú ujjú felső, tunika, pulcsi, bélelt kardigán
- plüss rózsaszín egérkés ruhácska
- hímzett farmer ruhácska
- madárkás kantáros naci
- hímzett farmer naci
- 2 db sapka
- vastag/bélelt kesztyű
Keveset használt és használtabb darabok vegyesen/ újszerűek is
Szép utcai viselet!!!
A ruhák mosva és vasalva nincsenek!!!
Mosható esetleg maradandó folt előfordulhat!
Tűhegynyi lyuk előfordulhat, bár én nem találkoztam vele!
Az adott méretet minden esetben feltüntetem, további mérés NEM áll módomban!
A 2016-os postai díjszabást találja a borítékra kattintva!
Postázási feltételek:
Vásárlás után a vatera/teszvesz küld egy automatikus levelet, abban minden információt megtalálsz az utalással kapcsolatosan.
Ha bármi kérdésed van ! email-ben elérhető vagyok, szívesen válaszolok!
Személyes átvétel, sima postázás és utánvétellel való fizetés NEM megoldható!
A terméket MPL postacsomagként küldöm!
Adásvétel lebonyolítására 7 munkanapot biztosítok.
14 nap múlva negatív értékelés mellett a terméket újra hirdetem.
LICITET NEM TÖRLÖK!!!


Jelenlegi ára: 4 350 Ft
Az aukció vége: 2016-04-20 21:38 . Minnie felsők&egeres ruci&nacik,3-6 hó,18 db - Jelenlegi ára: 4 350 Ft